Sıkça Sorulan Sorular
- İdarenizce alımı
yapılacak mal/hizmet alımlarını nereden takip edebilirim ve nasıl fiyat
teklifini verebilirim?
Mal/hizmet alımları idaremizin ihale.isparta.edu.tr web sayfasında
yayınlanmaktadır. Alımların yaklaşık maliyeti sebebiyle ihale yoluyla temini
gerekli ise ayrıca Kamu İhale Bülteninde ve yerel gazetede de yayınlanmaktadır.
İhale yoluyla yapılacak alımlar açık ihale ise süresi içinde kapalı, imzalı zarfta
idaremize elden veya posta yoluyla yapılır. Açık (e-ihale) ihale ise
idaremize herhangi bir belge ve teklif gönderilmez, Ekap üzerinden ihale kayıt
numarası ile takibi yapılır. Alım doğrudan temin yolu ile yapılacaksa ilan
ekinde bulunan standart teklif mektubu kaşeli şekilde imzalanarak teklif
mektubunda belirtilen adreslere süresi içinde gönderilir.
- Teklif veren
yükleniciler idarenize şahsen gelmeli midir?
Teklif veren hiçbir yüklenici kazananın belirleneceği zamana kadar idaremize
şahsen gelmek zorunda değildir?
- Teklif
değerlendirmesi nasıl yapılır?
Teklifler süresi içinde idaremize ulaştıktan sonra idaremizce geçerli olan
teklifler en düşük fiyat esasına göre belirlenir. Numune istenmesi gerekirse
idaremiz en düşük tekliften başlamak üzere numune değerlendirmesi yaparak
sonuçlandırır.
- Alım firmamızda
kaldığı takdirde gönderdiğimiz ürünlerin kabul edilmeme durumu var mı?
Numune istenmişse numunede sunulan ürünün birebir aynısı olmalıdır. Farklı
ürün olmamalıdır. Numune istenmemişse ürün şartname hükümlerine göre komisyon
tarafından değerlendirilir. Şartnameye uygun değil ise ürün kabul edilmez iade
edilir 2.en avantajlı firmanın ürünleri talep edilir. 1.en avantajlı firma ile
ilgili yapılması gerekli olan işlemler yapılır.
- Üniversitenizdeki
kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin kiralama ihaleleri için hangi
birime başvurmalıyım?
Üniversitemiz kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin kiralama
ihaleleri İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kiralama ve Satış Birimi tarafından gerçekleştirilmektedir.
- Üniversitenizde
kiraya verilecek kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin ilanlarına
nereden bakabilirim?
Üniversitemizde kiraya verilecek kantin/kafeterya, fotokopi odası vb.
yerlerin ilanları, idaremizin https://ihale.isparta.edu.tr/ web sayfasında
yayınlanmaktadır.
- Üniversitenizde
stant açmak, broşür dağıtmak vb. kısa süreli faaliyetler için hangi birime
başvurmalıyım?
Üniversitemizde stant açmak, broşür dağıtmak için İdari ve Mali İşler Daire
Başkanlığı Kiralama ve Satış Birimine başvurmanız gerekmektedir.
- Kampüs içine girişte turnike ve araç geçişi için tanımlama nasıl yapılmaktadır?
Öğrenciler için öğrenci kartı, personeller için personel kimlik kartı, diğer başvuru yapanlar için ise gerekçeli talep dilekçesi ve kimlik belgeleri ile birlikte Doğu Kampüsü Orman Fakültesinde bulunan güvenlik birimine başvuru yapması gerekmektedir.
- Sivil Savunma Birimince planlanan eğitimleri nasıl
ulaşabilirim?
Sivil Savunma Birimince
planlanan eğitimleri başkanlığımız https://imid.isparta.edu.tr/tr/kalite web
adresinden ulaşabilirsiniz.
- İşçi
personeller için maaş bordosu nasıl temin edilir?
Maaş hesaplamaları yapılınca
maaş bodroları kamutech uygulamasından temin edilmektedir.
- Memur
Personeller için maaş bordosu nasıl temin edilir?
Memur personellerin maaş
bodrusu e-devlet üzerinden https://www.turkiye.gov.tr web adresinden temin
edilmektedir.