• İdarenizce alımı yapılacak mal/hizmet alımlarını nereden takip edebilirim ve nasıl fiyat teklifini verebilirim?

Mal/hizmet alımları idaremizin ihale.isparta.edu.tr web sayfasında yayınlanmaktadır. Alımların yaklaşık maliyeti sebebiyle ihale yoluyla temini gerekli ise ayrıca Kamu İhale Bülteninde ve yerel gazetede de yayınlanmaktadır. İhale yoluyla yapılacak alımlar açık ihale ise süresi içinde kapalı, imzalı zarfta idaremize elden veya posta yoluyla yapılır. Açık (e-ihale)  ihale ise idaremize herhangi bir belge ve teklif gönderilmez, Ekap üzerinden ihale kayıt numarası ile takibi yapılır. Alım doğrudan temin yolu ile yapılacaksa ilan ekinde bulunan standart teklif mektubu kaşeli şekilde imzalanarak teklif mektubunda belirtilen adreslere süresi içinde gönderilir.

  • Teklif veren yükleniciler idarenize şahsen gelmeli midir?

Teklif veren hiçbir yüklenici kazananın belirleneceği zamana kadar idaremize şahsen gelmek zorunda değildir?

  • Teklif değerlendirmesi nasıl yapılır?

Teklifler süresi içinde idaremize ulaştıktan sonra idaremizce geçerli olan teklifler en düşük fiyat esasına göre belirlenir. Numune istenmesi gerekirse idaremiz en düşük tekliften başlamak üzere numune değerlendirmesi yaparak sonuçlandırır.

  • Alım firmamızda kaldığı takdirde gönderdiğimiz ürünlerin kabul edilmeme durumu var mı?

Numune istenmişse numunede sunulan ürünün birebir aynısı olmalıdır. Farklı ürün olmamalıdır. Numune istenmemişse ürün şartname hükümlerine göre komisyon tarafından değerlendirilir. Şartnameye uygun değil ise ürün kabul edilmez iade edilir 2.en avantajlı firmanın ürünleri talep edilir. 1.en avantajlı firma ile ilgili yapılması gerekli olan işlemler yapılır.

  • Üniversitenizdeki kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin kiralama ihaleleri için hangi birime başvurmalıyım?

Üniversitemiz kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin kiralama ihaleleri İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kiralama ve Satış Birimi tarafından gerçekleştirilmektedir.

  • Üniversitenizde kiraya verilecek kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin ilanlarına nereden bakabilirim?

Üniversitemizde kiraya verilecek kantin/kafeterya, fotokopi odası vb. yerlerin ilanları, idaremizin https://ihale.isparta.edu.tr/ web sayfasında yayınlanmaktadır.

  • Üniversitenizde stant açmak, broşür dağıtmak vb. kısa süreli faaliyetler için hangi birime başvurmalıyım?

Üniversitemizde stant açmak, broşür dağıtmak için İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kiralama ve Satış Birimine başvurmanız gerekmektedir.

  • Kampüs içine girişte turnike ve araç geçişi için tanımlama nasıl yapılmaktadır?

Öğrenciler için öğrenci kartı, personeller için personel kimlik kartı, diğer başvuru yapanlar için ise gerekçeli talep dilekçesi ve kimlik belgeleri ile birlikte Doğu Kampüsü Orman Fakültesinde bulunan güvenlik birimine başvuru yapması gerekmektedir. 

  • Sivil Savunma Birimince planlanan eğitimleri nasıl ulaşabilirim?

Sivil Savunma Birimince planlanan eğitimleri başkanlığımız https://imid.isparta.edu.tr/tr/kalite web adresinden ulaşabilirsiniz.

  • İşçi personeller için maaş bordosu nasıl temin edilir?

Maaş hesaplamaları yapılınca maaş bodroları kamutech uygulamasından temin edilmektedir.

  • Memur Personeller için maaş bordosu nasıl temin edilir?

Memur personellerin maaş bodrusu e-devlet üzerinden https://www.turkiye.gov.tr web adresinden temin edilmektedir.